maandag 12 juni 2017

Terug van weggeweest.........

Het is al een hele poos geleden dat ik hier wat heb geschreven. 
Ben intussen druk bezig geweest met van alles en nog wat. 
Natuurlijk ben ik al weer aan de kestkaarten begonnen.




En ook zijn er wat haakprojecten gestart.


Deze sophie is intussen af, ik zal er binnenkort een foto van plaatsen.



Met dochter Rieneke haken we nu samen aan de mandala madness, deze is al veel groter intussen. 
Vandaag haken we er weer aan en dan zal ik foto's maken, Dus wordt vervolgd.

Zelf heb ik intussen nog de Charlotte's dream deken gehaakt.

En op dit moment ben ik bezig met de CAL it's all in a nuts shell, deze deken maak ik voor kleinzoon Robian. De CAL duurt nog enkele weken, deze week was week 11 en ik ben wat het haken van de 
blokken betreft bij. Donderdag komen de laatste 3 blokken online.

Dit is 1 van de 3 blokken van week 1, de rest volgt binnenkort.

2 opmerkingen:

  1. Ja ja werd zeker tijd, om hier weer eens iets te plaatsen...maar je hebt niet stil gezeten. Letterlijk en figuurlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms gaat het zo en ben je zo druk met van alles dat er iets moet wijken maar je hebt je tijd in ieder geval met veel plezier besteed aan een grote hoeveelheid creatieve dingen. Stuk voor stuk heel mooi geworden. Je kerstkaarten zijn weer fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen